Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » LRA02241 lucas electrical

Alternator LRA02241 LUCAS ELECTRICAL

LRA02241 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRA02241
564.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRA02241

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:120
Ilość żeber:5
śr. koła pasowego [mm]:57
Zacisk:M8
Długość 1 [mm]:34
otwór - śr. 1 [mm]:9
Długość 3 [mm]:57
Grubość 1 [mm]:79

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRA02241 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 553.50 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR LUCAS LRA02241 12V 120A OPEL

Alternator LRA02241 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Alternator LRA02241 producenta LUCAS ELECTRICAL

OPEL

09131264, 13129850, 13229988, 24415914, 24430294, 24455914, 93172080, 93176035, 93190828

numery OEM:
VAUXHALL      R1530048
OPEL      09131264
OPEL      13129850
OPEL      13229988
OPEL      24415914
OPEL      24430294
OPEL      24455914
OPEL      93172080
OPEL      93176035
OPEL      93190828
zamienniki:
8EL 738 094-001
brak
HELLA
0 124 515 033
brak
BOSCH
0 124 515 095
brak
BOSCH
0 124 515 096
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator LRA02241 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRA02241 LUCAS ELECTRICAL:

2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów