Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Volkswagen PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 3.6 V6 4motion (2008.11-2016.03) 280km » LRB00487 lucas electrical
wybrany samochód: 
Volkswagen Phaeton (3d1, 3d2, 3d3, 3d4, 3d6, 3d7, 3d8, 3d9) 3.6 V6 4motion (2008.11-2016.03) 280km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator LRB00487 LUCAS ELECTRICAL

LRB00487 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRB00487
445.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRB00487

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:14
Prąd ładowania alternatora [A]:100
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:60
Zacisk:M8 B+
ID wykonania wtyczki:L-W (PLUG 21)
Rodzaj alternatora:zawiera pompę podciśnieniową
Długość 2 [mm]:35
Długość 1 [mm]:35
otwór - śr. 1 [mm]:10
Długość 3 [mm]:66
Grubość 1 [mm]:13

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRB00487 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 55.35 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR LUCAS LRB00487 12V 100A OPEL
numery OEM:
HONDA      31100PLZD00
ISUZU      897189-1133
ISUZU      897189-1134
ISUZU      897189-1135
ISUZU      897189-1136
ISUZU      897189-1137
ISUZU      897189-1138
ISUZU      897326-1801
OPEL      1204158
OPEL      6204140
OPEL      93175799
OPEL      97189113
VAUXHALL      R1530037

Zastosowanie Alternator LRB00487 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRB00487 LUCAS ELECTRICAL:

2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów