przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek
Technika połączeń | PIN |
Moment dokręcenia od [Nm] | 10 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 15 |
Natężenie prądu [A] | 10 |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
Kąt nachylenia | 63 |
Napięcie [V] | 11 |
Długość 1 [mm] | 46 |
Długość 2 [mm] | 32 |
Długość całkowita [mm] | 106 |
Wymiar gwintu | M10X1 |
Rozmiar klucza | 10 |
Czas nagrzewania [min] | 7 |
nr EAN | 8001063301594 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 062900023304 MAGNETI MARELLI
BMW | 12 23 2 248 059 | |
CITROËN | 5960 38 | |
OPEL | 93171875 | |
PEUGEOT | 5960 38 | |
ROVER | NCC 1001 20 | |
ROVER | NCC 100120 L | |
VAUXHALL | 93171875 | |
LAND ROVER | NCC 100120 L |
Zastosowanie Świeca żarowa 062900023304 MAGNETI MARELLI w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.