Moment dokręcenia od [Nm] | 10 | |
Natężenie prądu [A] | 10 | |
Technika połączeń | M4 | |
Moment dokręcenia [Nm] | 2,5 | |
Moment dokręcenia do [Nm] | 18 | |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa | |
Kąt nachylenia | 93 | |
Napięcie [V] | 11 | |
Długość 1 [mm] | 112 | |
Długość 2 [mm] | 36,5 | |
Długość całkowita [mm] | 170 | |
Wymiar gwintu | M10X1,25 | |
Rozmiar klucza | 12 | |
Czas nagrzewania [min] | 7 | |
nr EAN | 8001063328805 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 062900036304 MAGNETI MARELLI
TOYOTA | 19850-27010 | |
TOYOTA | 198500L010 | |
TOYOTA | 1985030010 | |
TOYOTA | 1985030020 | |
TOYOTA | 1985030030 | |
TOYOTA | 1985030040 | |
LEXUS | 19850-30010 | |
LEXUS | 1985030010 |
Zastosowanie Świeca żarowa 062900036304 MAGNETI MARELLI w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.