Technika połączeń | M4 |
Natężenie prądu [A] | 10 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 10 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 18 |
Moment dokręcenia [Nm] | 2,5 |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
Kąt nachylenia | 120 |
Napięcie [V] | 12 |
Długość 1 [mm] | 52 |
Długość 2 [mm] | 22 |
Długość całkowita [mm] | 89,4 |
Wymiar gwintu | M10X1,25 |
Rozmiar klucza | 12 |
Czas nagrzewania [min] | 7 |
nr EAN | 8001063599946 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 062900072304 MAGNETI MARELLI
FORD | 5023129 | |
FORD | EZD 18 | |
MITSUBISHI | MD050212 | |
MITSUBISHI | MD070194 | |
MITSUBISHI | MD077167 | |
HYUNDAI | 36710 42010 | |
HYUNDAI | 36710 42020 | |
HYUNDAI | 36710 42021 | |
HYUNDAI | 36710 42060 | |
HYUNDAI | 36710 42550 | |
HYUNDAI | 36710-42000 | |
KIA | 36710 42020 | |
KIA | 36710 42021 | |
KIA | 36710 42060 |
Zastosowanie Świeca żarowa 062900072304 MAGNETI MARELLI w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.