Technika połączeń | PIN |
Moment dokręcenia od [Nm] | 10 |
Natężenie prądu [A] | 8,5 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 12 |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
Kąt nachylenia | 123 |
Napięcie [V] | 5 |
Długość 1 [mm] | 63 |
Długość 2 [mm] | 27,5 |
Długość całkowita [mm] | 113,9 |
Wymiar gwintu | M8X1 |
Rozmiar klucza | 8 |
Czas nagrzewania [min] | 2 |
nr EAN | 8001063741024 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 062900098304 MAGNETI MARELLI
CITROËN | 1612736680 | |
CITROËN | 5960 E6 | |
CITROËN | 5960 K6 | |
CITROËN | 96 865 043 80 | |
CITROËN | 9683195280 | |
FORD | 1682276 | |
FORD | 1703269 | |
FORD | 1824690 | |
FORD | AV2Q6M090BA | |
FORD | AV6Q 6M090 BA | |
FORD | AV6Q6M090BB | |
MAZDA | Y650-18-601 | |
PEUGEOT | 1612736680 | |
PEUGEOT | 5960 E6 | |
PEUGEOT | 5960 K6 | |
PEUGEOT | 96 865 043 80 | |
PEUGEOT | 9683195280 | |
VOLVO | 30725678 | |
VOLVO | 31330212 |
Zastosowanie Świeca żarowa 062900098304 MAGNETI MARELLI w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.