Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 4.2 TDI quattro (2009.11-2014.04) 351km » 063321173010 magneti marelli
wybrany samochód: 
Audi A8 D4 (4h2, 4h8, 4hc, 4hl) 4.2 Tdi Quattro (2009.11-2014.04) 351km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 063321173010 MAGNETI MARELLI

063321173010 Alternator MAGNETI MARELLI
magneti marelli 063321173010
Alternator 063321173010
063321173010
magneti marelli 063321173010 Alternator
539.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

63321173, MAN331

numer części:

063321173010

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]12
Prąd ładowania alternatora [A]65
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm]60
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
nr EAN8001063128320

skład zestawu:
083602761010 Stojan, alternator
581200220000 Regulator napięcia
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 063321173010 MAGNETI MARELLI

Alternator (12V, 65A, nowy) pasuje do: FIAT 126, CINQUECENTO, PALIO, PANDA, PANDA/HATCHBACK, PUNTO, SEICENTO / 600, SEICENTO / 600/HATCHBACK, SIENA, STRADA, UNO, LANCIA Y, Y10 0.65-1.6 07.81-01.10
numery OEM:
FIAT      46231658
FIAT      46231693
FIAT      46407644
FIAT      46420960
FIAT      5895028
FIAT      7713141
FIAT      7715541
FIAT      7779915

Zastosowanie Alternator 063321173010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 063321173010 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów