Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Renault 19 II (B/C53_) 1.9 D (B/C53J) (1992.04-1995.12) 64km » 063321826010 magneti marelli
wybrany samochód: 
Renault 19 Ii (b/c53_) 1.9 D (b/c53j) (1992.04-1995.12) 64km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 063321826010 MAGNETI MARELLI

063321826010 Alternator MAGNETI MARELLI
magneti marelli 063321826010
Alternator 063321826010
612.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

63321826, 944390901680, MAN1127

numer części:

063321826010

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]12
Prąd ładowania alternatora [A]105
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm]61
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
nr EAN8001063095103

skład zestawu:
085563051010 Regulator napięcia, KIT
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 063321826010 MAGNETI MARELLI

Alternator (12V, 105A, nowy) pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, 147, 156, GT, FIAT BRAVA, BRAVO I, DOBLO, DOBLO/MINIVAN, IDEA, MAREA, MULTIPLA, PUNTO, PUNTO/HATCHBACK, STILO 1.9D/2.4D 03.96-
numery OEM:
FIAT      46782212
FIAT      46782213
FIAT      60816557

Zastosowanie Alternator 063321826010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 063321826010 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów