Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 063731884010 magneti marelli

Alternator 063731884010 MAGNETI MARELLI

063731884010 Alternator MAGNETI MARELLI
magneti marelli 063731884010
Alternator 063731884010
063731884010
521.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

063377492010, 633 774 92, 944390903240, MQA1884

numer części:

063731884010

producent:

MAGNETI MARELLI

Rodzaj alternatora dla alternatora
Napięcie [V] 12
Prąd ładowania alternatora [A] 105
Koła pasowe z kołem pasowym wolnobieżnym
Ø koła pasowego [mm] 61,7
nr EAN 8001063979328

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 063731884010 MAGNETI MARELLI

Alternator (12V, 105A, nowy) pasuje do: ALFA ROMEO 159, FIAT CROMA, OPEL ASTRA H, ASTRA H GTC, ASTRA H/KOMBI, SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS, ZAFIRA B 1.9D 04.04-04.15

Alternator 063731884010 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

Numery OE Alternator 063731884010 producenta MAGNETI MARELLI

OPEL

1204433, 13117340, 6204187, 93169028, 93169029, 93169257, 93180098, 9562207

numery OEM:
OPEL      1204433
OPEL      13117340
OPEL      6204187
OPEL      93169028
OPEL      93169029
OPEL      93169257
OPEL      93180098
OPEL      9562207
VAUXHALL      93180098
VAUXHALL      R1530098
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 063731884010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 063731884010 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów