Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Suzuki DL DL 650 V-Strom (WC70) (2017.01-???) 71km » 302004190052 magneti marelli
wybrany samochód: 
Suzuki Dl Dl 650 V-strom (wc70) (2017.01-???) 71km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 302004190052 MAGNETI MARELLI

302004190052 Wał napędowy MAGNETI MARELLI
263.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

TDS0052

numer części:

302004190052

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
nr EAN8001063829548

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 302004190052 MAGNETI MARELLI

Wał napędowy przód P 559mm pasuje do: FORD GALAXY I, GALAXY MK I, SEAT ALHAMBRA, VW SHARAN 1.4-2.8 03.95-11.15
numery OEM:
AUDI      7M0407272A
AUDI      7M0407272AV
AUDI      7M0407272F
AUDI      7M0407272H
AUDI      7M0407272K
FORD      1020964
FORD      1097313
FORD      1097317
FORD      1132482
FORD      1132487
FORD      7201674
FORD      95VW3B436BA
FORD      95VW3B436BB
FORD      95VW3B436FA
SEAT      7M0407272A
SEAT      7M0407272E
SEAT      7M0407272F
SKODA      7M0407272A
VOLKSWAGEN      7M0407272A
VOLKSWAGEN      7M0407272AV
VOLKSWAGEN      7M0407272AX
VOLKSWAGEN      7M0407272E
VOLKSWAGEN      7M0407272F
VOLKSWAGEN      7M0407272H
VOLKSWAGEN      7M0407272K
VOLKSWAGEN      7M0407450AX
VOLKSWAGEN      7M0407452X
VOLKSWAGEN      7M3407272A
VOLKSWAGEN      7M3407452AX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 302004190052 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Wał napędowy 302004190052 MAGNETI MARELLI:

Adam, Warszawa
2023-11-27
 5/5
Półoś już zamontowana. Wszystko super!

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.