Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Suzuki TS TS 50 XK (SA11C) (1991.01-1994.12) 2km » 302004190101 magneti marelli
wybrany samochód: 
Suzuki Ts Ts 50 Xk (sa11c) (1991.01-1994.12) 2km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 302004190101 MAGNETI MARELLI

302004190101 Wał napędowy MAGNETI MARELLI
345.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

TDS0101

numer części:

302004190101

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
nr EAN8001063780320

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 302004190101 MAGNETI MARELLI

Wał napędowy przód L 479,5mm pasuje do: AUDI A3, TT, SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, SUPERB II, VW CADDY ALLTRACK, CADDY ALLTRACK/MINIVAN, CADDY III 1.9D-3.2 02.03-
numery OEM:
AUDI      1K0407271FB
AUDI      1K0407271HL
AUDI      1K0407271KB
SEAT      1K0407271BF
SEAT      1K0407271FB
SEAT      1K0407271KA
SEAT      1K0407271KB
SEAT      1K0407271LG
SKODA      1K0407271BF
SKODA      1K0407271HL
SKODA      1K0407271KA
SKODA      1K0407271KB
SKODA      1K0407271LG
SKODA      1K0407271LK
VOLKSWAGEN      1K0407271BQ
VOLKSWAGEN      1K0407271HL
VOLKSWAGEN      1K0407271KB
VOLKSWAGEN      1K0407271NT
VOLKSWAGEN      1K0407271PA
VOLKSWAGEN      1K0407453CX
VOLKSWAGEN      1K0407761QX
VAG      1K0407271BF
VAG      1K0407271BQ
VAG      1K0407271KS
VAG      1K0407271LG
VAG      1K0407271LK
VAG      1K0407451QX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 302004190101 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Wał napędowy 302004190101 MAGNETI MARELLI:

Adam, Warszawa
2023-11-27
 5/5
Półoś już zamontowana. Wszystko super!

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.