Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Furgon/minivan (M_) 1.4 BiFuel (MBKFXB, MCKFXB) (1996.07-2002.10) 75km » 313011313033 magneti marelli
wybrany samochód: 
Citroën Berlingo / Berlingo First Furgon/minivan (m_) 1.4 Bifuel (mbkfxb, Mckfxb) (1996.07-2002.10) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Moduł pompy paliwa 313011313033 MAGNETI MARELLI

313011313033 Moduł pompy paliwa MAGNETI MARELLI
198.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

359001800960, MAM00033M

numer części:

313011313033

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Wydatek [l/h]125
Tryb pracyelektryczny
Napięcie na wejściu [V]12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez czujnika poziomu paliwa
Ciśnienie robocze [bar]3
nr EAN8001063686042

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Moduł pompy paliwa 313011313033 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (w obudowie) pasuje do: AUDI A4 B5, A6 C5, VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.6-2.8 11.94-05.05
numery OEM:
VAG      8E0 906 087D

Zastosowanie Moduł pompy paliwa 313011313033 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.