Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 313011313201 magneti marelli

Moduł pompy paliwa 313011313201 MAGNETI MARELLI

313011313201 Moduł pompy paliwa MAGNETI MARELLI
magneti marelli 313011313201
Moduł pompy paliwa 313011313201
313011313201
magneti marelli 313011313201 Moduł pompy paliwa
Moduł pompy paliwa 313011313201 magneti marelli
249.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

519700000106, GA2150, MAM00201M

numer części:

313011313201

producent:

MAGNETI MARELLI

Wydatek [l/h] 200
Ciśnienie robocze [bar] 3
nr EAN 8050947053005

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Moduł pompy paliwa 313011313201 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (moduł) pasuje do: IVECO DAILY IV, CITROEN JUMPER II, FIAT DOBLO/MINIVAN, DUCATO, FORD MONDEO IV, PEUGEOT BOXER 1.3D-3.0D 04.06-
numery OEM:
ALFA ROMEO      1348741080
ALFA ROMEO      1368151080
FIAT      1348741080
FIAT      1368151080
FIAT      1395400080
FIAT      K1348741080
FIAT      K1368151080
LANCIA      1348741080
LANCIA      1368151080
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Moduł pompy paliwa 313011313201 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.