Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Mazda 626 I coupe 2.0 (1978.10-1982.12) 90km » 802000000034 magneti marelli
wybrany samochód: 
Mazda 626 I Coupe 2.0 (1978.10-1982.12) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 802000000034 MAGNETI MARELLI

802000000034 Korpus przepustnicy MAGNETI MARELLI
471.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

TB0034

numer części:

802000000034

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
nr EAN8050947017700

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 802000000034 MAGNETI MARELLI

Przepustnica powietrza pasuje do: AUDI A1, A3, A4 B8, Q3, Q5, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, LEON, SKODA FABIA II, OCTAVIA II, RAPID 1.2D/1.6D/2.0D 02.03-09.20
numery OEM:
AUDI      03L128063AC
AUDI      03L128063G
AUDI      03L128063K
AUDI      03L128063R
AUDI      03L128063T
SEAT      03L128063AC
SEAT      03L128063G
SEAT      03L128063K
SEAT      03L128063R
SEAT      03L128063T
SKODA      03L128063AC
SKODA      03L128063G
SKODA      03L128063K
SKODA      03L128063R
SKODA      03L128063T
VOLKSWAGEN      03L128063AC
VOLKSWAGEN      03L128063G
VOLKSWAGEN      03L128063K
VOLKSWAGEN      03L128063R
VOLKSWAGEN      03L128063T
VAG      03L128063AC
VAG      03L128063G
VAG      03L128063K
VAG      03L128063R
VAG      03L128063T
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 802000000034 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy 802000000034 MAGNETI MARELLI:

TOMASZ, CZELADŹ
2025-06-08
 5/5
zamontowane,działa super
Radosław, TORUŃ
2023-08-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.