Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Mazda 626 I (CB) 2.0 (CB2MS) (1979.03-1982.05) 90km » 802001924506 magneti marelli
wybrany samochód: 
Mazda 626 I (cb) 2.0 (cb2ms) (1979.03-1982.05) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 802001924506 MAGNETI MARELLI

802001924506 Korpus przepustnicy MAGNETI MARELLI
magneti marelli 802001924506
Korpus przepustnicy 802001924506
802001924506
magneti marelli 802001924506 Korpus przepustnicy

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

48CPD1, AH0019245FI

numer części:

802001924506

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
nr EAN8001063582979

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 802001924506 MAGNETI MARELLI

Przepustnica powietrza pasuje do: ALFA ROMEO 159, FIAT CROMA, GRANDE PUNTO, SEDICI, OPEL ASTRA H, SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS, ZAFIRA B, ZAFIRA B/MINIVAN, SAAB 9-3 1.9D 04.04-
numery OEM:
ALFA ROMEO      55199970
FIAT      55199970
OPEL      5825241
OPEL      93178706
zamienniki:

Zastosowanie Korpus przepustnicy 802001924506 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy 802001924506 MAGNETI MARELLI:

Radosław, TORUŃ
2023-08-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
TOMASZ, CZELADŹ
2025-06-08
 5/5
zamontowane,działa super

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.