Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Audi A6 C8 Avant (4A5) RS6 Mild Hybrid quattro (2019.09-???) 600km » 802000000082 magneti marelli
wybrany samochód: 
Audi A6 C8 Avant (4a5) Rs6 Mild Hybrid Quattro (2019.09-???) 600km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 802000000082 MAGNETI MARELLI

802000000082 Korpus przepustnicy MAGNETI MARELLI
608.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

TB0082

numer części:

802000000082

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
nr EAN8050947000610

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 802000000082 MAGNETI MARELLI

Przepustnica powietrza pasuje do: JEEP CHEROKEE, VW BORA I, CADDY II, CADDY II/MINIVAN, GOLF III, GOLF IV, POLO, POLO III, POLO III CLASSIC, POLO IV 1.9D/2.8D 07.95-04.12
numery OEM:
AUDI      038128063A
AUDI      038128063C
AUDI      038128063J
SEAT      038128063A
SEAT      038128063C
SEAT      038128063J
SKODA      038128063A
SKODA      038128063C
SKODA      038128063J
VOLKSWAGEN      038128063A
VOLKSWAGEN      038128063C
VOLKSWAGEN      038128063J
VAG      038128063A
VAG      038128063C
VAG      038128063J
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 802000000082 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy 802000000082 MAGNETI MARELLI:

Radosław, TORUŃ
2023-08-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
TOMASZ, CZELADŹ
2025-06-08
 5/5
zamontowane,działa super

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.