Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » 802001957505 magneti marelli

Korpus przepustnicy 802001957505 MAGNETI MARELLI

802001957505 Korpus przepustnicy MAGNETI MARELLI
magneti marelli 802001957505
Korpus przepustnicy 802001957505
802001957505
magneti marelli 802001957505 Korpus przepustnicy
810.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

44SMF9/1, AH0019575HI

numer części:

802001957505

producent:

MAGNETI MARELLI

Tryb pracy elektryczny
nr EAN 8001063407715

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 802001957505 MAGNETI MARELLI

Przepustnica powietrza pasuje do: ALFA ROMEO MITO, FIAT DOBLO, DOBLO/MINIVAN, FIORINO/MINIVAN, GRANDE PUNTO, IDEA, LINEA, PALIO, PANDA, PUNTO, PUNTO EVO, PUNTO EVO/HATCHBACK, QUBO 1.0-1.4LPG 05.86-

Korpus przepustnicy 802001957505 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

Numery OE Korpus przepustnicy 802001957505 producenta MAGNETI MARELLI

FIAT

55192787, 77363793

numery OEM:
FIAT      55192787
FIAT      77363793
zamienniki:
8UK 007 623-181
brak
HELLA

Zastosowanie Korpus przepustnicy 802001957505 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy 802001957505 MAGNETI MARELLI:

Radosław, TORUŃ
2023-08-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
TOMASZ, CZELADŹ
2025-06-08
 5/5
zamontowane,działa super

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.