Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Iveco DAILY III Platforma / podwozie 50 C 14 (2004.09-2006.04) 136km » 802001985303 magneti marelli
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iii Platforma / Podwozie 50 C 14 (2004.09-2006.04) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 802001985303 MAGNETI MARELLI

802001985303 Korpus przepustnicy MAGNETI MARELLI
magneti marelli 802001985303
Korpus przepustnicy 802001985303
802001985303
magneti marelli 802001985303 Korpus przepustnicy
Korpus przepustnicy 802001985303 magneti marelli
Korpus przepustnicy 802001985303 magneti marelli
Korpus przepustnicy 802001985303 magneti marelli
Korpus przepustnicy 802001985303 magneti marelli
795.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

60CPM2, AH0019853CI

numer części:

802001985303

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
nr EAN8001063577289

skład zestawu:
806000536010 Zawór wentylujący, zbiornik paliwa
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 802001985303 MAGNETI MARELLI

Przepustnica powietrza pasuje do: CITROEN C8, PEUGEOT 406, 407, 607, 807 2.2 02.00-
numery OEM:
PEUGEOT      1635N0
zamienniki:

Zastosowanie Korpus przepustnicy 802001985303 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy 802001985303 MAGNETI MARELLI:

Radosław, TORUŃ
2023-08-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
TOMASZ, CZELADŹ
2025-06-08
 5/5
zamontowane,działa super

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.