Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Iveco TRAKKER II AD260T45W (2012-???) 450km » A6F001MT magnum technology
wybrany samochód: 
Iveco Trakker Ii Ad260t45w (2012-???) 450km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożyskowanie, amortyzator A6F001MT MAGNUM TECHNOLOGY

A6F001MT Łożyskowanie, amortyzator MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A6F001MT
19.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A6F001MT

Status produktu: na żądanie
ParametrSE30X85A2
System tłumienia drgań zawieszeniadwururka
Rodzaj amortyzatorówCiśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatoragórne oko
Sposób mocowania amortyzatoradolne oko
Strona zabudowyOś tylna
nr EAN5901655150056

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, amortyzator A6F001MT MAGNUM TECHNOLOGY

Silentblock amortyzatora tył L/P pasuje do: IVECO DAILY III 2.3D/2.8D/3.0D 05.99-07.07
numery OEM:
FIAT      504195995
IVECO      5 0411 8348
IVECO      5 0419 5995
IVECO      58 0134 5771
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożyskowanie, amortyzator A6F001MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Łożyskowanie, amortyzator A6F001MT MAGNUM TECHNOLOGY:

Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.
Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).