Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Audi A3 Limousine (8VS, 8VM) 1.8 TFSI quattro (2013.11-???) 180km » A6W002MT magnum technology
wybrany samochód: 
Audi A3 Limousine (8vs, 8vm) 1.8 Tfsi Quattro (2013.11-???) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożyskowanie, amortyzator A6W002MT MAGNUM TECHNOLOGY

A6W002MT Łożyskowanie, amortyzator MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A6W002MT
Łożyskowanie, amortyzator A6W002MT
21.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

A6W002MT

Status produktu: na żądanie
System tłumienia drgań zawieszeniadwururka
Rodzaj amortyzatorówCiśnienie gazu
ParametrSE30/13X158A
Sposób mocowania amortyzatoragórne oko
Sposób mocowania amortyzatoradolne oko
Strona zabudowyOś tylna
nr EAN5901655204865

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, amortyzator A6W002MT MAGNUM TECHNOLOGY

Silentblock amortyzatora tył L/P pasuje do: VW CALIFORNIA T5 CAMPER, CALIFORNIA T6 CAMPER, TRANSPORTER T5, TRANSPORTER T6, TRANSPORTER T6 / CARAVELLE T6 1.9D-3.2 04.03-08.24
numery OEM:
VOLKSWAGEN      7H0 513 029 E
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożyskowanie, amortyzator A6W002MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Łożyskowanie, amortyzator A6W002MT MAGNUM TECHNOLOGY:

2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).