Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Audi 100 C4 Avant (4A5) 2.4 D (1990.12-1994.07) 82km » A84003MT magnum technology
wybrany samochód: 
Audi 100 C4 Avant (4a5) 2.4 D (1990.12-1994.07) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dystans gumowy, resorowanie A84003MT MAGNUM TECHNOLOGY

A84003MT Dystans gumowy, resorowanie MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A84003MT
Dystans gumowy, resorowanie A84003MT
A84003MT
magnum A84003MT Dystans gumowy, resorowanie
14.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

A84003MT

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
MateriałPU (poliuretan)
Masa [g]58
nr EAN5901655149265

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie A84003MT MAGNUM TECHNOLOGY

Odbój amortyzatora tył L/P (wys. 72mm) pasuje do: HONDA ACCORD IV, ACCORD V, ACCORD VI, ACCORD VII, CIVIC VII, CIVIC VIII, CROSSROAD, FR-V, JAZZ II, ODYSSEY, S2000, SHUTTLE, STEPWGN 1.2-3.0 10.91-
numery OEM:
HONDA      52722-S5A-004
HONDA      52722-SM4-013
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie A84003MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.