Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro (2004.05-2008.10) 255km » A8C011MT magnum technology
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 (4f2) 3.2 Fsi Quattro (2004.05-2008.10) 255km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dystans gumowy, resorowanie A8C011MT MAGNUM TECHNOLOGY

A8C011MT Dystans gumowy, resorowanie MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A8C011MT
Dystans gumowy, resorowanie A8C011MT
A8C011MT
magnum A8C011MT Dystans gumowy, resorowanie
Dystans gumowy, resorowanie A8C011MT magnum

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

A8C011MT

Status produktu: Normalny
Wymagana ilość2
Grubość [mm]37,0
Średnica wewnętrzna [mm]90,0
średnica zewnętrzna [mm]125,0
MateriałGuma
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowygóra
nr EAN5901655199383

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie A8C011MT MAGNUM TECHNOLOGY

Podkładka sprężyny zawieszenia przód (L/P, góra) pasuje do: CITROEN C8, EVASION, JUMPY I, JUMPY II, FIAT SCUDO, ULYSSE, LANCIA PHEDRA, PEUGEOT 806, 807, EXPERT, EXPERT TEPEE 06.94-
numery OEM:
FIAT      1326749080
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie A8C011MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.