Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Renault MASTER II Platforma / podwozie (ED/HD/UD) 3.0 dCi 140 (ED0S, UD0S, HD0S) (2003.10-???) 136km » A8F005MT magnum technology
wybrany samochód: 
Renault Master Ii Platforma / Podwozie (ed/hd/ud) 3.0 Dci 140 (ed0s, Ud0s, Hd0s) (2003.10-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dystans gumowy, resorowanie A8F005MT MAGNUM TECHNOLOGY

A8F005MT Dystans gumowy, resorowanie MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A8F005MT
Dystans gumowy, resorowanie A8F005MT
A8F005MT
magnum A8F005MT Dystans gumowy, resorowanie
41.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 2.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

A8F005MT

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
nr EAN5900427311916

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie A8F005MT MAGNUM TECHNOLOGY

Odbój resoru tył L/P pasuje do: CITROEN JUMPER I, FIAT DUCATO, PEUGEOT BOXER 1.9D-2.8D 02.94-12.18
numery OEM:
CITROËN      5166 61
FIAT      13 1182 6080
PEUGEOT      5166 61

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie A8F005MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.