Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Audi A3 Limousine (8VS, 8VM) 1.6 TDI (2013.09-???) 105km » A8F014MT magnum technology
wybrany samochód: 
Audi A3 Limousine (8vs, 8vm) 1.6 Tdi (2013.09-???) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dystans gumowy, resorowanie A8F014MT MAGNUM TECHNOLOGY

A8F014MT Dystans gumowy, resorowanie MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A8F014MT
Dystans gumowy, resorowanie A8F014MT
A8F014MT
magnum A8F014MT Dystans gumowy, resorowanie
Dystans gumowy, resorowanie A8F014MT magnum
Dystans gumowy, resorowanie A8F014MT magnum
Dystans gumowy, resorowanie A8F014MT magnum
46.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

A8F014MT

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
nr EAN5900427311978

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie A8F014MT MAGNUM TECHNOLOGY

Odbój amortyzatora tył L/P (wys. 138mm) pasuje do: CITROEN JUMPER II, FIAT DUCATO, PEUGEOT BOXER, MERCEDES ACTROS MP2 / MP3 11.9D-Electric 04.06-
numery OEM:
CITROËN      5166 88
FIAT      1351266080
PEUGEOT      5166 88

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie A8F014MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.