Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Isuzu CAMPO (KB) 2.2 D 4WD (KBD42, KBD47) (1983.01-1990.12) 53km » A8R006MT magnum technology
wybrany samochód: 
Isuzu Campo (kb) 2.2 D 4wd (kbd42, Kbd47) (1983.01-1990.12) 53km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dystans gumowy, resorowanie A8R006MT MAGNUM TECHNOLOGY

A8R006MT Dystans gumowy, resorowanie MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A8R006MT
Dystans gumowy, resorowanie A8R006MT
A8R006MT

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

A8R006MT

Status produktu: Normalny
Długość [mm]157
Wysokość [mm]125
średnica zewnętrzna [mm]157,0
Strona zabudowyTylna oś po obydwu stronach
nr EAN5900427587915

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie A8R006MT MAGNUM TECHNOLOGY

Odbój zawieszenia tył L/P pasuje do: DACIA DOKKER, DOKKER/MINIVAN, RENAULT KANGOO BE BOP, KANGOO EXPRESS, KANGOO II 1.2-Electric 02.08-
numery OEM:
RENAULT      82 00 375 077
RENAULT      82 00 926 887
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie A8R006MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.