Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Mazda 626 V (GF) 2.0 (GFEP, GF12) (1997.05-2002.10) 115km » A8R013MT magnum technology
wybrany samochód: 
Mazda 626 V (gf) 2.0 (gfep, Gf12) (1997.05-2002.10) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dystans gumowy, resorowanie A8R013MT MAGNUM TECHNOLOGY

A8R013MT Dystans gumowy, resorowanie MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A8R013MT
Dystans gumowy, resorowanie A8R013MT
A8R013MT
47.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

A8R013MT

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Wysokość [mm]146
dla numeru OE540500011R
nr EAN5900427587991

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie A8R013MT MAGNUM TECHNOLOGY

Odbój amortyzatora przód L/P (wys. 146mm) pasuje do: OPEL MOVANO B, RENAULT MASTER III 2.3D/Electric 02.10-
numery OEM:
OPEL      44 19 286
RENAULT      54 05 000 11R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie A8R013MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.