Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Iveco DAILY III Platforma / podwozie 40 C 14 (2004.09-2006.04) 136km » A8R018 magnum technology
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iii Platforma / Podwozie 40 C 14 (2004.09-2006.04) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Odbój zawieszenia przód L/P A8R018 MAGNUM TECHNOLOGY

A8R018 Odbój zawieszenia przód L/P  MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A8R018
Odbój zawieszenia przód L/P  A8R018
A8R018
magnum A8R018 Odbój zawieszenia przód L/P
Odbój zawieszenia przód L/P  A8R018 magnum
31.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

A8R018

Lokalizacja w aucieOś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucieOś przednia, z prawej
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Odbój zawieszenia przód L/P A8R018 MAGNUM TECHNOLOGY

Odbój zawieszenia przód L/P pasuje do: RENAULT MASTER II, MASTER PRO 1.9D-2.8D 12.97-05.10
numery OEM:
RENAULT      77 00 302 172
zamienniki:
51598
brak
BIRTH
F8-8433
brak
OPTIMAL

Zastosowanie Odbój zawieszenia przód L/P A8R018 MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.