Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V (2020.08-???) 120km » A8X003MT magnum technology
wybrany samochód: 
Hyundai I20 Iii (bc3, Bi3) 1.0 T-gdi Hybrid 48v (2020.08-???) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dystans gumowy, resorowanie A8X003MT MAGNUM TECHNOLOGY

A8X003MT Dystans gumowy, resorowanie MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A8X003MT
13.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

A8X003MT

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz prawej
Strona zabudowyOś przednia
dla numeru OE344401
nr EAN5900427313651

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie A8X003MT MAGNUM TECHNOLOGY

Odbój amortyzatora przód L/P (wys. 68mm) pasuje do: OPEL ANTARA A, ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA F/KOMBI, KADETT E, KADETT E COMBO, KADETT E/KOMBI, REKORD E 1.2-3.0 08.77-12.14
numery OEM:
OPEL      3 44 401
OPEL      90 112 571

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie A8X003MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.