Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Mini MINI kabriolet (F57) Cooper D (2014.12-???) 116km » A8Y001 magnum technology
wybrany samochód: 
Mini Mini Kabriolet (f57) Cooper D (2014.12-???) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Odbój resoru tył L/P (śruba M8) A8Y001 MAGNUM TECHNOLOGY

A8Y001 Odbój resoru tył L/P (śruba M8)  MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A8Y001
Odbój resoru tył L/P (śruba M8)  A8Y001
A8Y001
41.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

A8Y001

Lokalizacja w aucieOś tylna
Lokalizacja w aucieZ lewej
Lokalizacja w aucieZ prawej
EAN5901655148954
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Odbój resoru tył L/P (śruba M8) A8Y001 MAGNUM TECHNOLOGY

Odbój resoru tył L/P (śruba M8) pasuje do: CHRYSLER VOYAGER II, VOYAGER III, VOYAGER IV 2.0-3.8 08.90-12.08
numery OEM:
CHRYSLER      4228689
CHRYSLER      4684756AC
CHRYSLER      4684758AC
CHRYSLER      5006004AC
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Odbój resoru tył L/P (śruba M8) A8Y001 MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.