Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.3 E quattro (1986.08-1990.11) 136km » A9C008MT magnum technology
wybrany samochód: 
Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.3 E Quattro (1986.08-1990.11) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw montażowy, amortyzator A9C008MT MAGNUM TECHNOLOGY

A9C008MT Zestaw montażowy, amortyzator MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A9C008MT
Zestaw montażowy, amortyzator A9C008MT
A9C008MT
magnum A9C008MT Zestaw montażowy, amortyzator
89.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

A9C008MT

Status produktu: Normalny
Numer komponentu4
MateriałTermoplast
Masa [g]440
MateriałPU (poliuretan)
Strona zabudowyOś tylna
nr EAN5900427319509

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw montażowy, amortyzator A9C008MT MAGNUM TECHNOLOGY

Zestaw montażowy amortyzatora tył pasuje do: CITROEN C5 II, C5 III, PEUGEOT 508/KOMBI 1.6-2.2D 09.04-12.18
numery OEM:
CITROËN      5166.A6
CITROËN      5254 38
PEUGEOT      5166A6
PEUGEOT      5254 38
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw montażowy, amortyzator A9C008MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.