Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 (1990.09-1992.08) 61km » A9F016MT magnum technology
wybrany samochód: 
Opel Campo (tf0, Tf1) 2.2 D 4x4 (1990.09-1992.08) 61km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw montażowy, amortyzator A9F016MT MAGNUM TECHNOLOGY

A9F016MT Zestaw montażowy, amortyzator MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A9F016MT
Zestaw montażowy, amortyzator A9F016MT
69.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

A9F016MT

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Numer komponentu4
MateriałPU (poliuretan)
Masa [g]0,0138
nr EAN5900427319684

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw montażowy, amortyzator A9F016MT MAGNUM TECHNOLOGY

Zestaw montażowy amortyzatora przód pasuje do: FIAT DOBLO, DOBLO CARGO, PALIO, SIENA 1.1-1.9D 04.96-
numery OEM:
FIAT      46464298
FIAT      46466619
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw montażowy, amortyzator A9F016MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.