Strona zabudowy | Oś przednia |
System tłumienia drgań zawieszenia | dwururka |
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon |
Sposób mocowania amortyzatora | dolne oko |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu |
Typ amortyzatora | Amortyzator teleskopowy |
nr EAN | 5900427324350 |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator AG2034MT MAGNUM TECHNOLOGY
TOYOTA | 48511 26 240 | |
TOYOTA | 48511 26 241 | |
TOYOTA | 48511 26 280 | |
TOYOTA | 48511 26 281 | |
TOYOTA | 48511 26 282 | |
TOYOTA | 48511 26 290 | |
TOYOTA | 48511 26 320 | |
TOYOTA | 48511 26 340 | |
TOYOTA | 48511 26 350 | |
TOYOTA | 48511 26 460 | |
TOYOTA | 48511 29 525 | |
TOYOTA | 48511 29 526 | |
TOYOTA | 48511 29 527 | |
TOYOTA | 48511 29 565 | |
TOYOTA | 48511 29 566 | |
TOYOTA | 48511 29 567 | |
TOYOTA | 48511 29 575 | |
TOYOTA | 48511 29 675 | |
TOYOTA | 48511 29 676 | |
TOYOTA | 48511 29 685 | |
TOYOTA | 48511 29 686 | |
TOYOTA | 48511 29 765 | |
TOYOTA | 48511 29 775 | |
TOYOTA | 48511 80 044 | |
TOYOTA | 48511 80 047 | |
TOYOTA | 48511 80 055 | |
TOYOTA | 48511 80 056 |
Zastosowanie Amortyzator AG2034MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:
Opinie Klientów o Amortyzator AG2034MT MAGNUM TECHNOLOGY:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.