Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu | |
Typ amortyzatora | Amortyzator teleskopowy | |
System tłumienia drgań zawieszenia | dwururka | |
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon | |
Sposób mocowania amortyzatora | dolne oko | |
nr EAN | 5900427324725 |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator AG2129MT MAGNUM TECHNOLOGY
TOYOTA | 48510 02 380 | |
TOYOTA | 48510 02 390 | |
TOYOTA | 48510 02 400 | |
TOYOTA | 48510 02 420 | |
TOYOTA | 48510 02 490 | |
TOYOTA | 48510 02 870 | |
TOYOTA | 48510 02 A10 | |
TOYOTA | 48510 02 A30 | |
TOYOTA | 48510 09 W30 | |
TOYOTA | 48510 09 Z20 | |
TOYOTA | 48510 80 336 | |
TOYOTA | 48510 80 457 | |
TOYOTA | 48510 80 460 | |
TOYOTA | 48510 8Z 013 | |
TOYOTA | 48510 8Z 014 | |
TOYOTA | 48510 8Z 062 | |
TOYOTA | 48510 8Z 064 | |
TOYOTA | 48510 8Z 065 | |
TOYOTA | 48520 02 380 | |
TOYOTA | 48520 02 390 | |
TOYOTA | 48520 02 400 | |
TOYOTA | 48520 02 411 | |
TOYOTA | 48520 02 412 | |
TOYOTA | 48520 02 420 | |
TOYOTA | 48520 02 490 | |
TOYOTA | 48520 02 870 | |
TOYOTA | 48520 02 880 | |
TOYOTA | 48520 02 A10 | |
TOYOTA | 48520 02 A30 | |
TOYOTA | 48520 09 K20 | |
TOYOTA | 48520 09 P30 | |
TOYOTA | 48520 09 S00 | |
TOYOTA | 48520 09 T90 | |
TOYOTA | 48520 09 U10 | |
TOYOTA | 48520 09 X70 | |
TOYOTA | 48520 09 X80 | |
TOYOTA | 48520 09 Y10 | |
TOYOTA | 48520 09 Y20 | |
TOYOTA | 48561 08 Z061 |
Zastosowanie Amortyzator AG2129MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:
Opinie Klientów o Amortyzator AG2129MT MAGNUM TECHNOLOGY:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.