Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Ldv MAXUS Platforma / podwozie 2.5 D (2005.10-2009.12) 120km » ACP 1590 000S mahle
wybrany samochód: 
Ldv Maxus Platforma / Podwozie 2.5 D (2005.10-2009.12) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji ACP 1590 000S MAHLE

ACP 1590 000S Kompresor klimatyzacji MAHLE
mahle ACP 1590 000S
Kompresor klimatyzacji ACP 1590 000S
ACP 1590 000S
1,154.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP 1590 000S

producent:

MAHLE

Napięcie [V]24
dla numeru OEA5412301111
Ograniczenia producentaDenso
Liczba żeber11
Ø koła pasowego [mm]130
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki10PA15C
Liczba rowków11
Czynnik chłodniczyR 134a
Długość opakowania [cm]29,2
Szerokość opakowania [cm]21,25
Wysokość opakowania [cm]19,15
Ciężar netto [g]7300

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji ACP 1590 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: MERCEDES ACTROS, ACTROS MP2 / MP3 04.96-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0002340811
MERCEDES-BENZ      5412300511
MERCEDES-BENZ      5412301111
MERCEDES-BENZ      A0002340811
MERCEDES-BENZ      A5412300511
MERCEDES-BENZ      A5412301111

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji ACP 1590 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.