Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Honda DN-01 DN-01 NSA 700 A (RC55) (2008.05-2011.12) 61km » ACP 1711 000S mahle
wybrany samochód: 
Honda Dn-01 Dn-01 Nsa 700 A (rc55) (2008.05-2011.12) 61km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji ACP 1711 000S MAHLE

ACP 1711 000S Kompresor klimatyzacji MAHLE
mahle ACP 1711 000S
Kompresor klimatyzacji ACP 1711 000S
ACP 1711 000S
1,077.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP 1711 000S

producent:

MAHLE

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaDenso
Liczba żeber6
Rodzaj mocowaniaMocowanie 3-punktowe
Ø koła pasowego [mm]110
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z pierścieniem uszczelniającym
Dolot - Ø [mm]18
Ø wylotu [mm]11,8
Olej do sprężarkiPAG 46 YF
ID sprężarki5SL12C
Czynnik chłodniczyR 1234yf
Czynnik chłodniczyR 134a
Długość opakowania [cm]29,5
Szerokość opakowania [cm]19,50
Wysokość opakowania [cm]21,00
Ciężar netto [g]4240

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji ACP 1711 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: OPEL CORSA E, CORSA E/HATCHBACK 1.3D 09.14-
numery OEM:
OPEL      1854450
OPEL      315595319
OPEL      39006351
OPEL      39079897
OPEL      95518238
VAUXHALL      95518238

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji ACP 1711 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.