Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP 539 000S mahle

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 539 000S MAHLE

ACP 539 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 539 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 539 000S
ACP 539 000S
mahle ACP 539 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 539 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 539 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 539 000S mahle
2,013.01 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numery handlowe:

351006631, 70817116, 8FK 351 006-631, ACP 539 000P

numer części:

ACP 539 000S

producent:

MAHLE

ID kompresora PXC14
Ograniczenia producenta Sanden
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 110
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń PAD
Ilość żeber 6
Napięcie znamionowe [V] 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
ID głowicy cylindra (sprężarka) ECE
nr EAN 4057635029810

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 539 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: MERCEDES C (A205), C (C205), C T-MODEL (S205), C (W205), CLS (C257), E (A238), E ALL-TERRAIN (S213), E (C238), E T-MODEL (S213), E (W213), GLC (C253) 1.5-3.0 01.12-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 830 38 01
MERCEDES-BENZ      0008304002
MERCEDES-BENZ      0008304400
MERCEDES-BENZ      0032306911
MERCEDES-BENZ      003230691180
MERCEDES-BENZ      A 000 830 38 01
MERCEDES-BENZ      A 000 830 40 02
MERCEDES-BENZ      A 000 830 44 00
MERCEDES-BENZ      A 003 230 69 11
MERCEDES-BENZ      A003230691180
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 539 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.