Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Audi Q3 (F3B) 35 TFSI Mild Hybrid (2019.11-???) 150km » ACP 72 000S mahle
wybrany samochód: 
Audi Q3 (f3b) 35 Tfsi Mild Hybrid (2019.11-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 72 000S MAHLE

ACP 72 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 72 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 72 000S
ACP 72 000S
mahle ACP 72 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 72 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 72 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 72 000S mahle
1,049.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351322541, 72440510, 8FK 351 322-541, ACP 72, ACP 72 000P

numer części:

ACP 72 000S

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
ID kompresoraDCS-17IC
Ograniczenia producentaValeo
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 100
Ø koła pasowego [mm]119
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńPAD
Ilość żeber7
Napięcie znamionowe [V]12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
nr EAN4009026971062

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 72 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: NISSAN NV300, NV400, OPEL MOVANO B, VIVARO A, VIVARO B, RENAULT ESPACE IV, TRAFIC II, VEL SATIS 1.6D/2.0D/2.3D 08.05-
numery OEM:
OPEL      4432039
OPEL      93161916
RENAULT      82.00.454.172-E
RENAULT      8200454172
VAUXHALL      44 32 039
VAUXHALL      93161916
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 72 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.