Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDi 110 (2001.08-2004.10) 107km » OX 164D mahle
wybrany samochód: 
Peugeot 406 Break (8e/f) 2.0 Hdi 110 (2001.08-2004.10) 107km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OX 164D MAHLE

OX 164D Filtr oleju MAHLE
53.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:1 szt.
Wtorek: >10 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

79690728

numer części:

OX 164D

dostawca:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]198
Średnica [mm]73,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm]9
Średnica wewnętrzna 3 [mm]34,4
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 164D MAHLE

numery OEM:
AUDI      059115561A
AUDI      059115561B
AUDI      059115562
AUDI      059115562A
AUDI      059115562B
AUDI      59115561B
AUDI      59115562
VAG      059115561A
VAG      059115561B
VAG      059115562
VAG      059115562A
VAG      059115562B
VAG      59115561B
VAG      59115562
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju OX 164D MAHLE w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.