Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Mercedes-benz SPRINTER 5-t Platforma / podwozie (B907) 519 CDI RWD (907.153, 907.155, 907.253, 907.255) (2021-???) 190km » 13-0030 maxgear
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 5-t Platforma / Podwozie (b907) 519 Cdi Rwd (907.153, 907.155, 907.253, 907.255) (2021-???) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 13-0030 MAXGEAR

13-0030 Cewka zapłonowa MAXGEAR
maxgear 13-0030
162.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 8.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:9 szt.
:10 szt. wysyłka Czwartek

    Ocena:
numery handlowe:

MG-8061

numer części:

13-0030

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych4
Ilość biegunów5
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia SAE
nr EAN5907558559354
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 13-0030 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA OPEL 1,8 Z18XE
numery OEM:
OPEL      1208008
SAAB      9119567
CHEVROLET      09 119 567
CHEVROLET      9 119 567
CHEVROLET      90 536 194
DAEWOO      09 119 567
DAEWOO      9 119 567
DAEWOO      90 536 194
PONTIAC      09 119 567
PONTIAC      9 119 567
PONTIAC      90 536 194
BUICK      09 119 567
BUICK      9 119 567
BUICK      90 536 194
CADILLAC      09 119 567
CADILLAC      9 119 567
CADILLAC      90 536 194

Zastosowanie Cewka zapłonowa 13-0030 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.