Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Opel CORSA B (S93) 1.6 GSI 16V (F08, F68, M68) (1993.03-2000.09) 109km » 13-0064 maxgear
wybrany samochód: 
Opel Corsa B (s93) 1.6 Gsi 16v (f08, F68, M68) (1993.03-2000.09) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 13-0064 MAXGEAR

13-0064 Cewka zapłonowa MAXGEAR
76.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MG-00211

numer części:

13-0064

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych1
Ilość biegunów4
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia SAE
nr EAN5901619502662

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 13-0064 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA VW 3,2 V6 GOLF IV/V
numery OEM:
AUDI      022 905 100 B
AUDI      022 905 100 E
AUDI      022 905 100 H
AUDI      022 905 100 L
AUDI      022 905 100 P
AUDI      022 905 100 S
AUDI      022 905 100 T
AUDI      022 905 715
AUDI      022 905 715 A
AUDI      022 905 715 B
AUDI      022 905 715 D
AUDI      022 905 715 E
PORSCHE      955 602 101 03
PORSCHE      955 602 101 05
PORSCHE      958 602 101 00
SEAT      022 905 100 B
SEAT      022 905 100 E
SEAT      022 905 100 H
SEAT      022 905 100 L
SEAT      022 905 100 P
SEAT      022 905 100 S
SEAT      022 905 100 T
SEAT      022 905 715
SEAT      022 905 715 A
SEAT      022 905 715 B
SEAT      022 905 715 D
SEAT      022 905 715 E
SKODA      022 905 100 B
SKODA      022 905 100 E
SKODA      022 905 100 H
SKODA      022 905 100 L
SKODA      022 905 100 P
SKODA      022 905 100 S
SKODA      022 905 100 T
SKODA      022 905 715
SKODA      022 905 715 A
SKODA      022 905 715 B
SKODA      022 905 715 D
SKODA      022 905 715 E
VOLKSWAGEN      022 905 100 B
VOLKSWAGEN      022 905 100 E
VOLKSWAGEN      022 905 100 H
VOLKSWAGEN      022 905 100 L
VOLKSWAGEN      022 905 100 P
VOLKSWAGEN      022 905 100 S
VOLKSWAGEN      022 905 100 T
VOLKSWAGEN      022 905 715
VOLKSWAGEN      022 905 715 A
VOLKSWAGEN      022 905 715 B
VOLKSWAGEN      022 905 715 D
VOLKSWAGEN      022 905 715 E
LAMBORGHINI      022 905 100 B
LAMBORGHINI      022 905 100 E
LAMBORGHINI      022 905 100 H
LAMBORGHINI      022 905 100 L
LAMBORGHINI      022 905 100 P
LAMBORGHINI      022 905 100 S
LAMBORGHINI      022 905 100 T
LAMBORGHINI      022 905 715
LAMBORGHINI      022 905 715 A
LAMBORGHINI      022 905 715 B
LAMBORGHINI      022 905 715 D
LAMBORGHINI      022 905 715 E
BENTLEY      022 905 100 B
BENTLEY      022 905 100 E
BENTLEY      022 905 100 H
BENTLEY      022 905 100 L
BENTLEY      022 905 100 P
BENTLEY      022 905 100 S
BENTLEY      022 905 100 T
BENTLEY      022 905 715
BENTLEY      022 905 715 A
BENTLEY      022 905 715 B
BENTLEY      022 905 715 D
BENTLEY      022 905 715 E

Zastosowanie Cewka zapłonowa 13-0064 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.