Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Mazda 626 III Station Wagon (GV) 2.0 D Comprex (GVFW) (1993.05-1996.11) 75km » 10050 meat&doria
wybrany samochód: 
Mazda 626 Iii Station Wagon (gv) 2.0 D Comprex (gvfw) (1993.05-1996.11) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Jednostka sterująca, układ zapłonowy 10050 MEAT&DORIA

10050 Jednostka sterująca, układ zapłonowy MEAT&DORIA
69.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

10050

producent:

MEAT&DORIA

Status produktu: Normalny
Ilość biegunów3

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Jednostka sterująca, układ zapłonowy 10050 MEAT&DORIA

Moduł zapłonowy (3 pin) pasuje do: NISSAN 100NX, MAXIMA III, PRAIRIE PRO, PRIMERA, SERENA, STANZA, SUNNY III, TERRANO I, TERRANO II 1.4-3.0 08.81-07.02
numery OEM:
NISSAN      2202053J10
NISSAN      2202053J20
NISSAN      2202055Y00
NISSAN      2202056000
NISSAN      2202056E11
NISSAN      2202056E16
NISSAN      2202056E17
NISSAN      2202070J00
NISSAN      2202071J00
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Jednostka sterująca, układ zapłonowy 10050 MEAT&DORIA w samochodach:

Opinie Klientów o Jednostka sterująca, układ zapłonowy 10050 MEAT&DORIA:

Patryk, Cykarzew Północny
2024-11-07
 5/5
Solidny materiał nie było żadnego problemu z zamontowaniem auto odpala bardzo dobrze

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.