Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Porsche BOXSTER (986) 2.7 (1999.06-2002.12) 211km » 10741 meat&doria
wybrany samochód: 
Porsche Boxster (986) 2.7 (1999.06-2002.12) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 10741 MEAT&DORIA

10741 Cewka zapłonowa MEAT&DORIA
107.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

10741

producent:

MEAT&DORIA

Status produktu: Normalny
Ilość biegunów3
Wyposażenie pojazdudla pojazdów bez rozdzielacza zapłonu

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 10741 MEAT&DORIA

Cewka zapłonowa pasuje do: CHRYSLER CIRRUS, NEON, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, STRATUS, VOYAGER III, VOYAGER IV, DODGE CARAVAN, NEON, NEON II, STRATUS, JEEP CHEROKEE 2.0/2.4/3.3 04.91-
numery OEM:
CHRYSLER      04557468
CHRYSLER      04609080
CHRYSLER      04671025
CHRYSLER      4557468
CHRYSLER      4609080
CHRYSLER      4671025
CHRYSLER      5296670
FORD      DGE441
FORD      DGE443
FORD      E8BZ12029A
FORD      E8BZ12029B
MITSUBISHI      M04557468
MITSUBISHI      M04777667
MITSUBISHI      MO4557468
MITSUBISHI      MO4777667
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 10741 MEAT&DORIA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 10741 MEAT&DORIA:

Patryk, Cykarzew Północny
2024-11-07
 5/5
Solidny materiał nie było żadnego problemu z zamontowaniem auto odpala bardzo dobrze

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.