Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 25171 meat&doria

Zestaw naprawczy do przewodów, cewka zapłonowa 25171 MEAT&DORIA

25171 Zestaw naprawczy do przewodów, cewka zapłonowa MEAT&DORIA
106.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

25171

producent:

MEAT&DORIA

dla numeru artykułu 25171
Liczba przewodów 3
Długość przewodu [mm] 100
Rodzaj wtyczki Koszulka termokurczliwa
Kształt obudowy wtyczki owalny
Materiał izolacji przewodu Silikon
Materiał CuSn (miedź-cyna)
Przekrój poprzeczny przewodu [mm²] 0,75

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy do przewodów, cewka zapłonowa 25171 MEAT&DORIA

Wiązka przewodów elektrycznych (100mm) pasuje do: ALFA ROMEO MITO; FIAT 500, 500 C, 500L, BRAVO II, DOBLO, DOBLO CARGO, DUCATO, GRANDE PUNTO, IDEA, LINEA, PANDA, PUNTO, STILO 0.9-3.0CNG 02.02-
numery OEM:
ALFA ROMEO      46777286
ALFA ROMEO      46777288*
ALFA ROMEO      55180004*
ALFA ROMEO      55209603*
ALFA ROMEO      55213613*
ALFA ROMEO      55224494*
ALFA ROMEO      55246099*
FIAT      46777286
FIAT      46777288
FIAT      55180004
FIAT      55209603*
FIAT      55213613
FIAT      55224494
FIAT      55246099
LANCIA      46777286
LANCIA      46777288
LANCIA      55180004*
LANCIA      55209603*
LANCIA      55213613
LANCIA      55224494
LANCIA      55246099
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw naprawczy do przewodów, cewka zapłonowa 25171 MEAT&DORIA w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.