Sonda lambda | ogrzewana | |
Ilość przewodów | 4 | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Kolor wtyczki | czarny | |
Długość przewodu [mm] | 640 | |
dla numeru OE | 04E 906 262 A | |
Jakość | EQUIVALENT | |
dla numeru artykułu | 81847E |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 81847E MEAT&DORIA
AUDI | 03E 906 262 B | |
AUDI | 03E 906 262 C | |
AUDI | 04E 906 262 AS | |
AUDI | 04E 906 262 BA | |
AUDI | 04E 906 262 DC | |
AUDI | 04E 906 262 DQ | |
AUDI | 04E 906 262 EB | |
AUDI | 04E 906 262 K | |
AUDI | 04E906262A | |
AUDI | 04E906262EC | |
AUDI | 04E906262F | |
SEAT | 03E 906 262 B | |
SEAT | 03E 906 262 C | |
SEAT | 04E 906 262 AS | |
SEAT | 04E 906 262 BA | |
SEAT | 04E 906 262 DC | |
SEAT | 04E 906 262 DQ | |
SEAT | 04E 906 262 EB | |
SEAT | 04E 906 262 K | |
SEAT | 04E906262A | |
SEAT | 04E906262EC | |
SEAT | 04E906262F | |
SKODA | 03E 906 262 B | |
SKODA | 03E 906 262 C | |
SKODA | 04E 906 262 AS | |
SKODA | 04E 906 262 BA | |
SKODA | 04E 906 262 DC | |
SKODA | 04E 906 262 DQ | |
SKODA | 04E 906 262 EB | |
SKODA | 04E 906 262 K | |
SKODA | 04E906262A | |
SKODA | 04E906262EC | |
SKODA | 04E906262F | |
VOLKSWAGEN | 03E 906 262 B | |
VOLKSWAGEN | 03E 906 262 C | |
VOLKSWAGEN | 04E 906 262 AS | |
VOLKSWAGEN | 04E 906 262 BA | |
VOLKSWAGEN | 04E 906 262 DC | |
VOLKSWAGEN | 04E 906 262 DQ | |
VOLKSWAGEN | 04E 906 262 EB | |
VOLKSWAGEN | 04E 906 262 K | |
VOLKSWAGEN | 04E906262A | |
VOLKSWAGEN | 04E906262EC | |
VOLKSWAGEN | 04E906262F | |
VAG | 03E 906 262 B | |
VAG | 03E 906 262 C | |
VAG | 04E 906 262 AS | |
VAG | 04E 906 262 BA | |
VAG | 04E 906 262 DC | |
VAG | 04E 906 262 DQ | |
VAG | 04E 906 262 EB | |
VAG | 04E 906 262 K | |
VAG | 04E906262A | |
VAG | 04E906262EC | |
VAG | 04E906262F |
Zastosowanie Sonda lambda 81847E MEAT&DORIA w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 81847E MEAT&DORIA:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.