Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Opel COMMODORE A 2.5 GS/E (1969-1972) 150km » 89054E meat&doria
wybrany samochód: 
Opel Commodore A 2.5 Gs/e (1969-1972) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 89054E MEAT&DORIA

89054E Korpus przepustnicy MEAT&DORIA
meat&doria 89054E
Korpus przepustnicy 89054E

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

89054E

producent:

MEAT&DORIA

Status produktu: Normalny
Ilość biegunów4
JakośćEQUIVALENT

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 89054E MEAT&DORIA

Przepustnica powietrza pasuje do: AUDI A3, A4 B6, A4 B7, A6 C6, SEAT ALTEA, ALTEA XL, CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, LEON, TOLEDO III, SKODA FABIA II 1.4D/1.9D/2.0D 10.01-08.12
numery OEM:
AUDI      03G128061A
AUDI      03G128063
AUDI      03G128063C
AUDI      03G128063J
AUDI      03G128063V
SEAT      03G128061A
SEAT      03G128063
SEAT      03G128063C
SEAT      03G128063J
SEAT      03G128063V
SKODA      03G128061A
SKODA      03G128063
SKODA      03G128063C
SKODA      03G128063J
SKODA      03G128063V
VOLKSWAGEN      03G128061A
VOLKSWAGEN      03G128063
VOLKSWAGEN      03G128063C
VOLKSWAGEN      03G128063J
VOLKSWAGEN      03G128063V
VAG      03G128061A
VAG      03G128063
VAG      03G128063C
VAG      03G128063J
VAG      03G128063V
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 89054E MEAT&DORIA w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.