Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 DI / TDDi (1999.08-2004.11) 75km » 89294 meat&doria
wybrany samochód: 
Ford Focus I (daw, Dbw) 1.8 Di / Tddi (1999.08-2004.11) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klapka ujścia spalin 89294 MEAT&DORIA

89294 Klapka ujścia spalin MEAT&DORIA
meat&doria 89294
993.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

89294

producent:

MEAT&DORIA

Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klapka ujścia spalin 89294 MEAT&DORIA

Przepustnica powietrza pasuje do: AUDI A3, SEAT LEON, LEON SC, LEON ST, SKODA OCTAVIA III, VW PASSAT B8 2.0D 04.12-03.24
numery OEM:
AUDI      5Q0253691F
SEAT      5Q0253691F
SKODA      5Q0253691F
VOLKSWAGEN      5Q0253691F
VAG      5Q0253691F
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Klapka ujścia spalin 89294 MEAT&DORIA w samochodach:

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.