Strona zabudowy | Oś przednia |
Długość przewodu [mm] | 807 |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
Liczba zestyków | 2 |
Dodatkowe informacje o produkcie CZUJNIK ABS MITSUBISHI P. COLT 1,5 06- LE 014 899 0084 MEYLE Products
CABRIO, CITY-COUPE, CROSSBLADE, ROADSTER, ROADSTER coupe, FORFOUR, FORTWO coupe
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
4545420518, A4545420518
4670A533, MN102857
MITSUBISHI | 4670A533 | |
MITSUBISHI | MN102857 | |
SMART | 454 542 05 18 | |
SMART | A 454 542 05 18 |
Zastosowanie CZUJNIK ABS MITSUBISHI P. COLT 1,5 06- LE 014 899 0084 MEYLE Products w samochodach:
Opinie Klientów o CZUJNIK ABS MITSUBISHI P. COLT 1,5 06- LE 014 899 0084 MEYLE Products:
Meyle to niemiecki producent części samochodowych, założony w 1958 roku przez Wernera Meinharda. Firma specjalizuje się w produkcji części zamiennych wysokiej jakości, takich jak łożyska, tuleje, wahacze, układy hamulcowe, układy kierownicze i wiele innych. Meyle oferuje części zamienniki do samochodów osobowych, ciężarowych oraz przemysłowych.
Zakres produkcji Meyle obejmuje części samochodowe do wielu marek samochodów, takich jak Audi, BMW, Mercedes-Benz, Volkswagen, Volvo, oraz wiele innych. Meyle produkuje również części do pojazdów budowlanych, rolniczych i przemysłowych.
Firma Meyle posiada fabryki w Niemczech, Czechach, Polsce, Chinach i Turcji. W Niemczech Meyle ma swoją siedzibę główną, gdzie znajduje się centrum badawczo-rozwojowe, a także fabryki produkujące części samochodowe.
Historia firmy Meyle sięga roku 1950, kiedy to Werner Meinhardt założył firmę zajmującą się produkcją części zamiennych. W 1958 roku firma zmieniła nazwę na Meyle, a w kolejnych latach zaczęła się specjalizować w produkcji części samochodowych. W 1995 roku Meyle wprowadził na rynek swoją linię części zamiennych o nazwie Meyle HD (Heavy Duty), skierowaną głównie do samochodów użytkowych i ciężarowych. W ciągu ostatnich kilku lat firma rozszerzyła swoją ofertę o nowe produkty i rozwija swoje fabryki na całym świecie, aby zapewnić klientom najlepszą jakość produktów i usług.