Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Honda ACCORD I Hatchback (SJ, SY) 1.6 L/EX (SJ, SY) (1979.01-1983.09) 80km » MDB2787 mintex
wybrany samochód: 
Honda Accord I Hatchback (sj, Sy) 1.6 L/ex (sj, Sy) (1979.01-1983.09) 80km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet MDB2787 MINTEX

MDB2787 Klocki hamulcowe - komplet MINTEX

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

24338, 8332D1212

numer części:

MDB2787

producent:

MINTEX

Status produktu: Normalny
Szerokość [mm]96,7
Wysokość [mm]49,1
Grubość [mm]15,4
Styk ostrzegawczy o zużyciunieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Numer WVA24338
System hamulcowyAkebono
Długość opakowania [cm]12,5
Szerokość opakowania [cm]8,1
Wysokość opakowania [cm]8
nr EAN5028740477000

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet MDB2787 MINTEX

KLOCKI HAM MINTEX MDB2787 TOYOTA RAV-4 III 2.0VVT-I, 2.2D-4D 06- 15.4MM
numery OEM:
TOYOTA      0446602220
TOYOTA      0446606060
TOYOTA      0446606070
TOYOTA      0446606090
TOYOTA      0446606100
TOYOTA      0446606200
TOYOTA      0446606210
TOYOTA      0446606220
TOYOTA      0446633160
TOYOTA      0446633180
TOYOTA      0446633200
TOYOTA      0446633210
TOYOTA      0446642060
TOYOTA      044664206079
TOYOTA      0446675010
TOYOTA      04466WY050
TOYOTA      04466YZZE8
PONTIAC      19184917
FAW TOYOTA      0446642070
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet MDB2787 MINTEX w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet MDB2787 MINTEX:

Arkadiusz, Warszawa-Wesoła
2023-03-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2024-03-20
 5/5
jakość ok, jedyny mankament w komplecie na przednią oś nie było śrub

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.