Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Citroën C3 II (SC_) 1.4 HDi 70 (SC8HZC, SC8HR0, SC8HP4) (2009.11-???) 68km » MR528836 mitsubishi
wybrany samochód: 
Citroën C3 Ii (sc_) 1.4 Hdi 70 (sc8hzc, Sc8hr0, Sc8hp4) (2009.11-???) 68km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW MITSUBISHI MR528836 MITSUBISHI

170.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

MR528836

producent:

MITSUBISHI

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW MITSUBISHI MR528836 MITSUBISHI

FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGËW MITSUBISHI L200/PAJERO 2.5DID/3.2DID BEZ USZCZELKI
numery OEM:
MITSUBISHI      MR528836
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW MITSUBISHI MR528836 MITSUBISHI w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.