Strona zabudowy | z obu stron | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
Strona zabudowy | wewnątrz | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Długość [mm] | 64 | |
Wysokość [mm] | 54,5 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 19,4 | |
Rodzaj połączenia | Torba | |
Długość opakowania [cm] | 10 | |
Szerokość opakowania [cm] | 8 | |
Wysokość opakowania [cm] | 6 | |
nr EAN | 4044197568857 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza OP-SB-8780 MOOG
OPEL | 20946159 | |
OPEL | 25995127 | |
OPEL | 4802543 | |
OPEL | 4817776 | |
OPEL | 4817869 | |
OPEL | 96809676 | |
OPEL | 96819161 - | |
OPEL | 96819162 - | |
RENAULT | 96819161 - | |
RENAULT | 96819162 - | |
VAUXHALL | 20946159 | |
VAUXHALL | 25995127 | |
VAUXHALL | 95248454 | |
VAUXHALL | 96809676 | |
VAUXHALL | 96819161 - | |
VAUXHALL | 96819162 - | |
CHEVROLET | 96809676 | |
CHEVROLET | 96819161 - | |
CHEVROLET | 96819162 - | |
DAEWOO | 96819161 - | |
DAEWOO | 96819162 - |
Zastosowanie Tuleja wahacza OP-SB-8780 MOOG w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza OP-SB-8780 MOOG:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.